您现在的位置:首页 > 社区 > 正文

CG - 坐唔定噶文艺宅

更新:2020-05-21 10:15:58  |  分享:CG ( V908 )  |  来源:原创  |  阅读:73
标签:文艺文学社

Hello,everyone。I’m CG.what's CG?Because……I want to speak Chinese.So,打中文吧。

CG系seas同我起噶,原因要由那个时候讲起……

\

话说,我系2014年系豆瓣同城发现GEC噶。果阵惊奇居然有人会系广州教人讲粤语,就办唔识讲广州话报名参加。一来二去唔记得几多次之后,seas话:你次次都唔同名,人地好难叫你咖,你平时有冇用乜嘢网名噶。有个问题,就系我网名我根本唔识得点样翻译成一个英文名,毕竟我系英文文盲。根据我网名,我噶翻译水平只系识cat同埋god两个词。于是seas:你就叫CG啦。真系非一般直接,不表。

今次seas请我写个自我介绍,其实我唔知点写好,就继续上面的内容写下系GEC噶经历。参加过好几次线下户外活动,是个被组员放飞机的失败组长。一年前,有一日sea问我,呢个星期得唔得闲,帮忙去粤语角撑一次场。我有点激动又紧张咁第一次走上GEC噶讲坛。讲真,从来冇谂有咁多人渴望学粤语,睇到大家咁认真,觉得自己应该尽可能“教”会大家嘎。同年,做左文学社噶负责志愿者。

唔好问点解题目同内文差距甚远,这不重要,重要噶系,咪使指意通过简单几句话可以了解到我,我都唔了解我自己。
上一篇:Wong - pick up the pace
下一篇:最后一页

GEC.社群